Online marketing
To measure is to know.

De strategie is bepaald, het design is gecreëerd, de website is gebouwd en gelanceerd. Maar daarmee zijn we nog niet klaar. Sterker nog, vanaf dat moment begint het net! Hoe laat je het web letterlijk en figuurlijk voor jou werken? Door een gesegmenteerde online marketing aanpak en dynamische content, waarmee we slim inspelen op de behoeftes van jouw doelgroep. Wij helpen jou je merk uit te bouwen en je online zichtbaarheid te vergroten, zodat niemand meer om jouw heen kan!
Alles met online marketing kunnen we meten. Met de gegevens die we met verschillende meettechnieken verzamelen, spelen we in op het gedrag en interesse van jouw doelgroep.
Dit is belangrijke informatie, want hiermee weten we of de strategie, en dus jouw merk, product of dienst, aansluit op de vraag en wensen van jouw doelgroep.
Klopt de content?
Hoe is de conversie? Zijn er genoeg clicks en vertoningen? Zijn de gestelde doelen behaald of dienen we de koers te veranderen? Loont het om te adverteren? Moeten we meer inzetten op social media? Zo ja, welke kanalen kiezen we? Of moeten we juist de onderwerpen van de blogs aanpassen?
Meten is weten
Resultaat telt, dat maken we meetbaar. Waar nodig is stellen we bij. Wij streven in de samenwerking naar een lange termijn relatie, dit komt de kwaliteit ten goede. Daarom nemen we regelmatig tussentijdse resultaten met je door. Met deze evaluatie gaan we op dezelfde voet verder, of we verbeteren onszelf.
Vond je dit interessant? Bekijk onze andere diensten.