#onlinemarketing

To measure is to know.

Benieuwd naar online marketing?

Online marketing

 

Data is het nieuwe goud. Door datawinning beschikken we over waardevolle informatie over je doelgroep en kunnen we slim inspelen op de behoeftes van jouw klant. Bijvoorbeeld door een gesegmenteerde online marketing aanpak en dynamische content. Data zorgvuldig en goed uitlezen is de sleutel tot goede resultaten.

De strategie is bepaald, het design gecreëerd, de website gebouwd en gelanceerd. Daarmee zijn we nog niet klaar. Sterker nog, vanaf dat moment begint het. Hoe laat je het web letterlijk en figuurlijk voor jou werken? Natuurkundige Lord Kelvin zei het al in de 19e eeuw: ‘To measure is to know. If you cannot measure it, you cannot improve it.’

Hoe dat ruim twee eeuwen later nog steeds van toepassing is! Want met de gegevens die we met innovatieve meettechnieken verzamelen, spelen we in op het gedrag en interesse van jouw publiek. Belangrijke informatie, want hiermee weten we of de strategie (en dus jouw merk, product of dienst) aansluit op de wensen en vraag van jouw doelgroep.

Hoe is de conversie? Zijn er genoeg clicks en vertoningen? Zijn gestelde doelen gehaald? Of dienen we de koers te veranderen? Loont het om te adverteren en meer offline zichtbaar te zijn? Of juist de onderwerpen van de blogs aan te passen? Moeten we meer inzetten op social media en welke dan?

Download hier jouw gratis handleiding

20067_ADVICE_WEBSITE_04-panorama

Weet wat je meet

 

Resultaat telt, dat maken we meetbaar. Waar nodig stellen we bij. In onze samenwerking streven we naar een lange termijn relatie, dit komt de kwaliteit ten goede. We nemen daarom regelmatig de tussentijdse resultaten met je door en met die evaluatie gaan we of op dezelfde voet verder, of verbeteren we onszelf.