Remarketing
Ga voor meer en betere conversies
Remarketing, ook wel retargeting genoemd, is een techniek waarbij je bezoekers die je website hebben bezocht opnieuw benadert via hele gerichte advertenties. Het doel is om deze potentiële klanten weer naar je website te krijgen en ze uiteindelijk te laten converteren, bijvoorbeeld door een aankoop te doen of een formulier in te vullen.
Het effect van remarketing
Waarmee je met andere kanalen richt op het aantrekken van volledig nieuwe bezoekers, zet je met remarketing in op die warme leads die je website al eens hebben bezocht. Deze potentiële klanten hebben al interesse getoond in jouw merk of aanbod, jij herinnert ze er hier met een subtiele advertentie nog eens aan. Bovendien is remarketing vaak een stuk voordeliger, aangezien je veel minder mensen hoeft te benaderen. Laat je oude leads niet verloren gaan, maar zet ze om in waardevolle conversies.
Werkwijze
Hoe pakken wij remarketing aan?
Onze belofte
Wij verhogen jouw conversie
Meer weten?
Kracht van combinatie
Wij combineren SEA, SEO, content en conversie-optimalisatie tot een onweerstaanbare strategie.
Wij weten door meten
We baseren onze strategieën op data-analyses en inzichten, in plaats van op aannames.
Altijd in control
Met regelmatige rapportages en overleg blijf je altijd op de hoogte en passen we de strategie aan voor maximaal resultaat.
Contact