#wehkamp

Creatief meedenkend sterk in ondersteuning

Al ruim 10(!) jaar mogen wij ons vaste communicatiepartner noemen van Nederlands bekendste online warenhuis: Wehkamp. Een prachtig merk en een geoliede marketingmachine. Uiteraard hebben ze zelf veel expertise in huis. Maar op de cruciale momenten fungeert Advice als creatieve, productieve en grafische backbone. Handjes. Of gewoon een frisse en scherpe blik van buiten de organisatie, als dat even nodig is.

Wehkamp_gardenfolder

We got their back

De geoliede marketingmachine draaiende houden… Hoe gaat dat er eigenlijk aan toe in de machinekamer van het warenhuis, vraag jij je af. De ene campagne volgt de andere campagne in rap tempo op. Dat moet ook wel. Acties zorgen voor conversie en haken in op het moment.

De campagne ‘De lente is thuis’ is een goed voorbeeld. Beeld je in: de eerste zonnestralen en groene blaadjes worden zichtbaar… Dat is het moment waarop heel Nederland massaal naar buiten tuigt en zijn groene vingers laat wapperen. Dan moet je erbij zijn met je tuinassortiment! Op zo’n moment dragen wij, als flexibele back-up, die moeiteloos meeveert met de grillen van het seizoen, graag bij aan de verzilvering van dat ene moment suprême.

Al ruim 10(!) jaar
#communicatiepartner van Nederlands bekendste online warenhuis!

Meesters in doelgroep segmentatie

De belevingswereld van diverse doelgroep segmenten staat centraal in het marketingbeleid van Wehkamp. Niet alleen navigeer jij als bezoeker zo moeiteloos naar de producten die voor jou relevant zijn, ook off site krijg je de content voorgeschoteld die helemaal in je straatje past. 9 maanden beurs? Spot on in de belevingswereld van ‘New Mom Nienke’ en ‘Family First Fenna’. Twee belangrijke doelgroepen voor Wehkamp. Dus daar moet je bijzijn als merk! En omdat wij onze klant graag goed voor de dag laten komen als de ‘vol verwachting geven we ons geld uit – moeders to be’, voorbij struinen, denken wij graag mee over het ontwerp van de beursstand.