Advice Creeert Impact

werkenbijADSGroep

De transitie van ADS krijgt steeds meer vorm

In het vroege voorjaar van 2020, maakten we kennis met ADS Groep uit Goor. Zij zochten een communicatiepartner die niet alleen creatief, maar ook strategisch en web-technisch hun organisatie kan ondersteunen.

Een one-stop-shop voor waardevolle communicatie, rendement en effectief bereik. Zij hadden net hun visie op aannemerschap geherformuleerd en wilden die visie zichtbaar maken in diverse krachtige middelen. Om hun kennis en jarenlange ervaring te etaleren. Om de markt minder top-down te benaderen, maar vooral een waardevolle (keten)partner te zijn. En een goede werkgever. Daar weten wij wel raad mee! In een pitch wist Advice deze uitdagende opdracht naar zich toe te trekken.

Op het wensenlijstje van ADS Groep staan diverse communicatiemiddelen. Wij trapten af met een ‘werkenbij’ website. Een doelgericht recruitment platform; om meer inkijk te geven in de interne organisatie; vacatures op een gerichte wijze te delen; en direct te kunnen solliciteren. ADS ‘the full story’ voor medewerkers…

werkenbijADSgroep.nl

Ik kan mijn vacatures toch gewoon op mijn corporate website publiceren? Waarom een separate website lanceren voor personeelswerving? Deze aanpak heeft enkele treffende voordelen. Het vinden van geschikte medewerkers vraagt om andere functionaliteiten en andere content dan een corporate website. Een ‘werkenbij’ website zorgt ervoor dat je online zichtbaarheid en vindbaarheid vergroot, zonder dat het de zoekresultaten in de zoekmachines vervuilt. Je zorgt hiermee voor een duidelijke route naar je websites. Door een op zichzelf staand platform in te richten spreek je bezoekers gerichter aan en kun je meer van de interne organisatie laten zien. Met een kraakhelder conversiedoel welteverstaan. Solliciteren! Een potentiële medewerker zoekt nou eenmaal naar andere antwoorden dan een partner of prospect…

Van functie-eisen, naar mogelijkheden creëren

Al enkele jaren is het vinden van personeel in de (bouw)technische sector een grote uitdaging. Goede arbeidskrachten liggen niet voor het oprapen. Dat maakt de noodzaak om je organisatie op aantrekkelijke en onderscheidende wijze te presenteren alleen maar groter. (Tenslotte wordt er met name online gezocht naar vacatures). ADS focust hierbij graag op mogelijkheden, in plaats van harde eisen. Word je enorm enthousiast van de organisatie, maar weet je nog niet precies bij welke functie je hart ligt? Volg dan een traineeship. Doorgroeien? ADS biedt volop kansen. Dit en meer, maakt van ADS een aantrekkelijke werkgever. Juist deze mogelijkheden kunnen we extra onder de aandacht brengen door slimme functionaliteiten in te bouwen. Voor ADS creëerden we de baanzoeker. Een intuïtieve en interactieve vragenlijst die je stapsgewijs naar een selectie vacatures leidt, ook al heb je niet haarscherp voor ogen waar jouw voorkeur naar uitgaat. De vragenlijst geeft altijd resultaat! ADS wil hiermee bredere mogelijkheden bieden aan talent om het werkveld te ontdekken en jezelf te ontplooien.

image

Met een team van specialisten werken wij voor merken met ambitie. Met trots kondigen wij onze nieuwe branding aan vanuit ons nieuwe domein in Zwolle. Onze site is in de maak, dus houd ons in de gaten voor wat komt. Jouw toekomst met ons begint hier.

bekijk de branding vacature button