Social Media

Je besteedt vaak veel tijd en moeite aan een fysiek (bedrijfs)kaartje. Mooi ontwerp, strak lettertype, sterk logo… Waarom zou je dit dan niet doen met je online visitekaartje, zoals je social mediakanalen? Want zo zien wij een Instagram-, of Facebookaccount, een verlenging van jouw branding.
Zo schreven we over branding al het volgende:’ Sterke merken onderscheiden zich door het verhaal dat het merk vertelt. Een verhaal wat de ontvanger herkent, nodig heeft, ambieert, of voor zichzelf wenst.’ Geen betere manier dan social media om jouw verhaal te (blijven) vertellen toch?

Adverteren kan ook via social mediakanalen zoals Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, en LinkedIn. Met social media advertising bereiken we een specifieke doelgroep. Zo bouwen we een online reputatie op, vergroot de betrokkenheid van de doelgroep en creëert een relatie met je volgers. Daarnaast genereren we meer verkeer naar de website, wat uiteindelijk leidt tot meer conversies. Ook zorgt meer webverkeer voor een hogere positie in de zoekmachine.